4.00 از 1 رای

خرید بلیط شو شبانه ایرانیا با تخفیف

 

یکی از شادترین و مهیج ترین شو های شبانه جزیره که شوی شبانه ایرانیا کیش می باشد ساعت 11 شب شروع می شود و تا حدود 3 ساعت ادامه دارد. سه ساعت مداوم شادی و خنده می تواند حال هر کسی را خوب کند! در این شوی شبانه ما شاهد اجرا های مختلفی از هنرمندان خوب و سرشناس کشورمان از جمله حمید خندان خواهیم بود.

  • قیمت اصلی : 320,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :320,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید.
  • آدرس :آمفی تأتر رستوران انرژی نرسیده به کافه طهرون.
  • اعتبار استفاده از اين بليت،طبق تاريخ و ساعت درج شده بر روي بليت بوده و در صورت انقضا،بليت فاقد اعتبار مي باشد
  • براي اشغال هر صندلي تهيه بليت الزامي است وشرايط سني مطرح نيست
  • تهيه ي بليت براي کودکان 4 سال به بالا الزامي است و کودکان بالاي 4 سال براي ورود به سالن نياز به بليت دارند
  • ورود هر گونه دوربين عكاسي و فيلمبرداري حرفه اي ونيمه حرفه اي به داخل سالن ممنوع مي باشد عکاسي و فيلمبرداري حتي با گوشي موبايل و همچنين ضبط صدا در حين اجراي برنامه اکيدا ممنوع مي باشد
  • ورود هرگونه کالسکه به داخل سالن مجموعه کشتي ايراني ممنوع ميباشد
  • شماره صندلی به ترتیب ورود و در هنگام پذیرش داده خواهد شد.
  • پذیرش از یک ساعت قبل از اجرایی برنامه آغاز خواهد شد.
  • امکان خرید بلیط ECO | اکونومی و VIP | وی آی پی.

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

جمعه 1403/01/31
شنبه 1403/02/01
یکشنبه 1403/02/02
دوشنبه 1403/02/03
سه شنبه 1403/02/04
چهارشنبه 1403/02/05
پنج شنبه 1403/02/06
جمعه 1403/02/07
شنبه 1403/02/08
یکشنبه 1403/02/09
دوشنبه 1403/02/10
سه شنبه 1403/02/11
چهارشنبه 1403/02/12
پنج شنبه 1403/02/13
جمعه 1403/02/14
شنبه 1403/02/15
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

بلیط شو شبانه ایرانیا کیش

با حضور در این جنگ شبانه می توانید بی شک ساعاتی خوب وشاد برای خود وخانواده تان رقم بزنید. این لحظات شاد می تواند تا سال های برای شما یادآور سفر خوب و خاطره انگیز جزیره زیبای کیش باشد. هنرمندان ما در شو شبانه ایرانیا کیش تمام تلاش خود را می کنند تا برای شما شبی بی نظیر را در جزیره کیش رقم بزنند. کیش کلیک به شما پیشنهاد می کند که اگر به جزیره کیش می آیید و خواهان سفری پر از خاطرات خوب و لحظات شاد هستید حتما بلیط شوی شبانه ایرانیا را تهیه کنید و این لحظات را از دست ندهید.

خرید شو شبانه ایرانیا

ساعت اجرای جنگ شبانه ایرانیا

ساعات برگزاری و شروع این جنگ ها در ساعات پایانی روز می باشد. که همه مردم از کیشوندان عزیزمان نیز بتوانند در آن شرکت کنند. و هم اینکه با شرک تدر این جنگ ها افراد شب های کیش را نیز با خاطراتی خوب یاد کنند. یکی از شادترین و مهیج ترین شو های شبانه جزیره که شو شبانه ایرانیا کیش می باشد ساعت ۱۱ شب شروع می شود و تا حدود ۳ ساعت ادامه دارد. سه ساعت مداوم شادی و خنده می تواند حال هر کسی را خوب کند!

در این شوی شبانه ما شاهد اجرا های مختلفی از هنرمندان خوب و سرشناس کشورمان خواهیم بود. نمایش طنز , اجرای خوانندگان خوب به همراه موسیقی , دیجی های معروف جزیره , اجرای شومن ها و کمدین های محبوب و حرفه ای , لیزر شو , بیت باکس , اجرای مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان مسابقه و… تنها گوشه از انواع اجراهای مختلف در این جنگ شبانه می باشد.

بلیط شو ایرانیا

مناسب برای تمامی سنین

همانطور که همه ما می دانیم مقاصد توریستی باید مملو از تفریحات متنوع لذت بخش و هیجانی باشد. مقصدی که نتواند تفریحات مناسبی برای گردشگران فراهم نماید پس از مدتی دیگر نمی تواند توریست ها را به سمت خود جذب کند. جزیره کیش نیز در ابتدا به دلیل موقعیت مکانی زیبای آن توانست توریست های زیادی را جذب کند. اما به مرور زمان باید کاری برای اجرای تفریحات بیشتر در جزیره نیز صورت می گرفت.

تا جایی که در سال های گذشته جزیره کیش علاوه بر تفریحات هیجانی روزانه , تفریحات شبانه را نیز به لذت های سفر به کیش برای توریست ها و کیشوندان عزیز اضافه کرد. جنگ های شبانه کیش می توانند ساعات لذت بخش و متفاوت و شادی را برای همه افراد در همه سنین فراهم آورند. یکی از بهترین جنگ های شبانه در کیش شو شبانه ایرانیا می باشد.

جنگ شبانه ایرانیا

تخفیف بلیط شو ایرانیا

در سایت تخفیف کیش گردی ما بر آن شدیم تا بتوانیم برای شما عزیزان بلیط تخفیف تفریحات کیش را فراهم کنیم تا شما نیز در مدت طمان اقامت تان هزینه های کمتری را بابت تفریحات لذت بخش جزیره کرده باشید. برای اطلاع از هزینه و قیمت جنگ شبانه ایرانیا می توانید در سایت تخفیف کیش گردی اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین برای خرید بلیط جنگ شبانه ایرانیا کیش با تخفیف ویژه از همین سایت اقدام کنید. امیدواریم که بتوانیم فرصتی به شما بدهیم تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین و بیشترین تفریحات کیش را تجربه کنید و از آن ها لذت ببرید.

جنگ حمید خندان

محل اجرا جنگ شبانه ایرانیا کیش

آدرس :آمفی تأتر رستوران انرژی نرسیده به کافه طهرون.

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

1 دیدگاه برای شو شبانه ایرانیا

  1. سهیل.م

    سلام وقت تون بخیر. ما برای آخر این هفته میخواستیم بیایم کیش ولی آیا این هفته کیش جنگ هاش فعال هستن ؟؟

    • admin

      سلام ، بله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *