2.50 از 2 رای

خرید آنلاین بلیط کشتی دنا کیش

کشتی تفریحی دنا که از کشتی های 4 ستاره در جزیره کیش محسوب می شود ، از نوع کاتاماران می باشد. که یکی از بهترین انواع کشتی های موجود است. با رزرو بلیط این کشتی می توانید به مدت چند ساعت یک گشت دریایی ویژه همراه با موسیقی زنده و برنامه های شاد و همچنین پذیرایی شام داشته باشید.

  • قیمت اصلی : 520,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :520,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید
  • تهيه ي بليت براي کودکان 4 سال به بالا الزامي بوده و بهاي آن کامل مي باشد
  • مسافرين در طول سفر از پوشش بيمه برخوردار مي باشند
  • حضور ميهمانان 30 دقيقه قبل از حرکت کشتي در ترمينال مسافري بندرگاه الزامي مي باشد
  • هرگونه فيلمبرداري و عكاسي در هنگام اجراي برنامه در داخل کشتي ممنوع مي باشد.
  • 2 ساعت گشت دریایی با اجرای موزیک شاد در طول سفر.
  • محل سوار شدن به کشتی: بندرگاه کیش
  • شام جوجه کباب رایگان + نوشیدنی

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

سه شنبه 1403/01/28
چهارشنبه 1403/01/29
پنج شنبه 1403/01/30
جمعه 1403/01/31
شنبه 1403/02/01
یکشنبه 1403/02/02
دوشنبه 1403/02/03
سه شنبه 1403/02/04
چهارشنبه 1403/02/05
پنج شنبه 1403/02/06
جمعه 1403/02/07
شنبه 1403/02/08
یکشنبه 1403/02/09
دوشنبه 1403/02/10
سه شنبه 1403/02/11
چهارشنبه 1403/02/12
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

رزرو و خرید بلیط کشتی دنا کیش با تخفیف ویژه

جزیره کیش به دلیل جذابیت ها و هیجاناتی که در بخش تفریحات دارد یکی از بهترین و پر توریستی ترین مقاصد گردشگری در کشور می باشد. که اتفاقا از کشور های دیگر نیز توریست های زیادی به این جزیره سفر می کنند. تفریحات یکی از بهترین و پر بازده ترین بخش اقتصاد کیش می باشد. به همین دلیل برای این بخش همیشه ایده های نو فراهم می باشد. یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در سفر به کیش همراه با خانواده و دوستان تان آن را تجربه کنید کشتی تفریحی دنا می باشد.

کشتی دنا

اجرای برنامه های مختلف در کشتی دنا

به طور کلی تفریحات زیادی در کیش بر پا هستند که می توانید به همراه خانواده و دوستان تان با هم در آن ها شرکت کرده و از این کنار هم بودن لذت ببرید. که یکی از هممین تفریحات کشتی تفریحی دنا است. این کشتی نیز مانند سایر کشتی ها جزیی از گشت دریایی جزیره محسوب خواهد شد. البته هر کدام از این ها ویژگی های خاص خود را دارند. حضور هنرمندان مختلف ، امکانات داخلی کشتی ، سالن اجرا ، غذا و … متفاوت می باشد.

محل سوار شدن کشتی دنا

اسکله بندرگاه ، پایان مسافربری / تمامی ساکنین و راننده های تاکسی جزیره کیش این آدرس را میشناسند.

ویژگی های این کشتی

لذت غذا خوردن در میان آب های آرام و زیبای خلیج فارس ، همراه با موسیقی دلنواز و برنامه های اجرایی خوب و شاد توسط بهترین هنرمندان می تواند شبی به یاد ماندنی برای شما و خانواده و دوستان تان بسازد.

بلیط کشتی دنا کیش

این کشتی ۳ طبقه دارای سالن های مختلفی است که در هنگام خرید بلیط به آن دقت نمایید. همچنین می توانید در صورت تمایل از سالن vip دنا بهره مند شوید. نواختن پیانو یکی از گزینه های خاص کشتی دنا در کیش است که می تواند هر کسی را به اوج آرامش دعوت کند. هم چنین از گزینه های دیگر این کشتی طبقه زیرین آن می باشد که به صورت آکواریوم و شیشه ای ساخته شده است. که توریست های عزیز بتوانند موجودات دریایی زیبای خلیج فارس را نیز مشاهده کنند.

سانس خدمات کشتی دنا

کشتی تفریحی دنا در دو سانس برای پذیرایی شام در خدمت میهمانان می باشد. این سانس ها یکی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و دیگری از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب می باشد. این دو ساعت گشت دریایی با دنا در میان آب های خلیج فارس یقینا یکی از بی نظیر ترین شب های اقامت شما در جزیره زیبا و مرجانی کیش را رقم خواهد زد. اگر شما به قصد شادی و هیجان به جزیره آمده باشید ، قطعا خرید بلیط کشتی دنا در اولیت تفریحات تان قرار خواهد داشت. پیشنهاد تخفیف کیش گردی به شما عزیان خرید بلیط از این سایت است. چرا که با ارزان ترین قیمت تفریحات کیش در این سایت می توانید در هزینه های کلی سفر تان صرفه جویی کنید.

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

2 دیدگاه برای کشتی دنا کیش

  1. ن.ح

    سلام وقت تون بخیر
    ببخشید اگر ما برای چند روز دیگه بخوایم بلیط کشتی تفریحی کیش رو بخریم بعد دریا وضعیتش طوفانی اینا بشه پولمون چی میشه ؟ میپره ؟ یا کنسلی میخوره برمیگرده ؟

    • admin

      سلام
      در صورتی که به هر دلیلی کنسل بشه وجه شما برگشت داده میشه یا در صورت تمایل به روز دیگر موکول میشه

  2. سامان دیلمقانی

    یکی از بی نظم ترین کشتی های تفریحی کیش هست. برای شب یلدای ۹۸ اعلام کرده بودند که برنامه ویژه دارن و حتی هنگام ورود به کشتی نفری ۵۰ هزار تومن بیشتر گرفتن. برنامه حدود نیم ساعت با تاخیر شروع شد. علیرغم اعلام خواننده که سانس دوم برنامه بعد سرو غذا شروع خواهد شد. بدون اطلاع رسانی، دیدیم کشتی پهلو گرفت و مسافرا هم در کمال ناباوری مجبور شدن پیاده بشن. ۵۰ تومن رو هم برای یه پک شامل (۱موز، کمتر از ۱۰۰ گرم انار و هندوانه، ۱۰۰ گرم آجیل بی کیفیت، ۱ شیرینی دانمارکی) که جمعا ۲۰ هزار تومن هم نمیشد گرفتن. در مقابل اعتراض مردم هم عوامل کشتی قایم میشدن و یا با بی احترامی جواب سربالا میدادن. کشتی هایی که قبل این کشتی حرکت کرده بودن خیلی بعد این کشتی برگشتند. به هر حال پیشنهاد میکنم از کشتی های دیگه که حداقل احترام گذاشتن به مسافر رو بلدن و کلاهبرداری نمیکنن استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *