4.40 از 5 رای

گشت دور جزیره کیش یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در جزیره کیش است که شما میتوانید با کمترین قیمت و بصورت مستقیم از سایت کیش گردی بلیط گشت دور جزیره کیش را تهیه کنید

  • قبل از خرید بلیط گشت دور جزیره کیش لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید
  • قیمت اصلی : 120,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :120,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید.
  • گشت با مینی بوس VIP
  • دیدن از مکان های تاریخی
  • دیدن از بازار های کیش
  • شروع گشت از  هتل های مرکز شهر

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

سه شنبه 1402/12/29
چهارشنبه 1403/01/01
پنج شنبه 1403/01/02
جمعه 1403/01/03
شنبه 1403/01/04
یکشنبه 1403/01/05
دوشنبه 1403/01/06
سه شنبه 1403/01/07
چهارشنبه 1403/01/08
پنج شنبه 1403/01/09
جمعه 1403/01/10
شنبه 1403/01/11
یکشنبه 1403/01/12
دوشنبه 1403/01/13
سه شنبه 1403/01/14
چهارشنبه 1403/01/15
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

گشت دور جزیره کیش

گشت دور جزیره اختصاصی تنها برای افرادی می باشد که بلیط خریداری کنند. هر بلیط رزرو شده برای یک شخص اعتبار دارد. در صورتی که نیاز به کمک برای خرید بلیط از سایت تخفیف کیش گردی دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از پشتیبانان سایت ما برای رزرو این تور تفریحی کمک بخواهید.

گشت دور جزیره vip

گشت دور جزیره vip به صورت کاملا پر شور و هیجان برگزار خواهد شد به طوری که شما اصلا احساس خستگی نخواهید کرد. در مکان های مختلف همچون شهر زیر زمینی کاریز شما زمان کافی برای بازدید از مکان مورد نظر در اختیار دارید. همچنین برای عبور از مکانی به مکان دیگر از خط ساحلی جزیره عبور میکنید. که یکی از بی نظیر ترین خطوط ساحلی در کشور را مشاهده خواهید نمود. بی شک با عبور از چنین جاده ای تمام خستگی ها از انسان بیرون خواهد رفت.

طبیعت گردی کیش

یکی از تخفیفات ویژه ای که در سایت تخفیف کیش گردی برای شما تهیه نموده ایم برای خرید بلیط گشت دور جزیره اختصاصی است. با تهیه این بلیط ها به این روش با خودرویی که به محل اقامت شما می آید می توانید دور جزیره را راحت بگردید و تفریح کنید. در این مسیر شما با مکان های دیدنی بسیار زیادی که در جزیره وجود دارد آشنا خواهید شد. این مکان ها از جمله شهر زیر زمینی کاریز , درخت سبز کیش , خانه بومیان جزیره , کلبه هور , مراکز خرید می باشند. در نهایت غروب دل انگیز و معروف کیش را در مکان کشتی یونانی مشاهده می کنید. سپس با همان خودرو به محل اقامت تان خواهید رفت. و یا اگردرمسیر هرجایی که تمایل داشتید می توانید پیاده شوید.

تخفیف گشت دور جزیره

یکی از کیش گردی های لذت بخش در روز های آفتابی  و زیبای جزیره کیش می تواند گشت دور جزیره باشد که برای آَشنایی هرچه بیشتر شما توریست های عزیز با جزیره برگزار می شود. شاید خودتان به تنهایی نتوانید برای همه اماکن دیدنی در جزیره زیبای کیش اقدام کنید . یا اینکه با خیلی از مکان های دیدنی کیش آشنایی ندارید که خودتان بتوانید بروید. به همین دلیل است که بهترین انتخاب برای شما و خانواده تان برای اینکه کل جزیره را دیدن نمایید انتخاب تور گشت دور جزیره اختصاصی می باشد.

گشت دور جزیره

 

پیشنهاد سایت تخفیف کیش گردی به شما توریست های عزیز در روز های اقامت خود در جزیره خرید گشت دور جزیره در سفر به جزیره می باشد.البته خرید از اماکن و سایت های معتبر در این خصوص. حتما از این تور تفریحی برای آشنایی هر چه بیشتر با جزیره نهایت استفاده را داشته باشید.

قیمت گشت دور جزیره کیش

برای رزرو و خرید بلیط بنانا در کیش و هم چنین مشاهده قیمت می توانید به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید. لازم به ذکر است در حال حاضر هزینه این سرویس ۹۵,۰۰۰ تومان است . ما در سایت بن تخفیف ویژه این تفریحات دریایی بی نظیر را برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتوانید با خرید از سایت ما از آن ها بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم که اگر جزیره زیبای مرجانی کیش را برای سفر خود انتخاب نموده اید حتما از بنانا ساده عبور نکنید. و از این لذت و اوج هیجان را برای خود , خانواده و دوستان تان خاطره بسازید
قوانین

قوانین

  • اين بليت شامل قوانين چارتر بوده و غير قابل استرداد ميباشد
  • همراه داشتن بليت الزامي ميباشد
  • بليت نوزاد(تا ۲ سال)به شرط ارائه ي کارت شناسايي،رايگان ميباشد
  • تهيه ي بليت براي کودکان ۴سال به بالا الزامی میباشد
  • درصورت عدم حضور ميهمان در ساعت و محل مشخص شده توسط ليدر اين بليط از درجه اعتبار ساقت است و هيج وجهي بازپرداخت نخواهد شد
  • ورودي مبلغ شهر کاريز به عهده ميهمان ميباشد
  • همراه داشتن کالسکه کودک و ويلچر در طول گشت امکان پذير نميباشد

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

5 دیدگاه برای گشت دور جزیره کیش

  1. محمد

    اين همون گشت vip هست كه انجام ميشه ؟

    • admin (خریدار محصول)

      بله ، گشت ها بصورت vip انجام میشن

  2. رایان

    سلام خسته نباشید
    من میخواستم گشت دور جزیره رو برای فردا رزرو کنم. چجوری بلیط رو دریافت میکنم ؟ حضوری باید بیام ؟

    • admin (خریدار محصول)

      از طریق همین صفحه میتونین خرید خودتون رو انجام بدین ، شماره شما در لیست گشت جزیره فردا ثبت میشه و باهاتون هماهنگ میشه
      نیازی به حضور فیزیکی در آدرس دفتر نیست

  3. نرگس

    سلام توقف در كاريز هم داريد؟

    • ehsan (خریدار محصول)

      بله کاریز توقف داریم

  4. فاطمه موسوی

    گشت های دور جزیره در کل خوب هستن به جز عکاسیشون. به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی زیر بار عکاسی های اونها نرین. کلا وحشتناک ترین چیزی که ممکنه توکیش براتون اتفاق بیفته دیدن عکس هاتون بعد از هزینه هنگفتی که کردین. معمولا اولش میگن باید از همه عکس گرفته بشه که دروغه. ضمنا حداقل دو برابر قیمت اصلی عکاسی ازتون پول گرفته میشه ولی بی کیفیت ترین و بدترین عکس ممکن در اختیارتون قرار داده میشه. گول دوربین حرفه ای و حرف های قلمبه سلمبه رو نخورین پول رو دور بریزین بهتره تا کیفیت کار اونا.

  5. ناشناس

    خیلی باحال بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *