4.67 از 3 رای

بلیط قلعه وحشت کیش

تفریحات در کیش تنها تفریحاتی نیستند که به آب و دریا منتهی شوند. ما برای همه ساعات روز و شب شما , برای همه فصل ها , برای همه سلیقه های در جزیره کیش تفریحاتی را محیا کرده ایم. تا شما توریست ها و کیشوندان عزیز بتوانید از کیش گردی خود نهایت لذت را ببرید. اگر واقعا نیاز دارید که آدرنالین خون تان به شدت بالا برود و عاشق هیجان و ترس هستید می توانید بازدید از مجموعه قلعه وحشت کیش را جزو برنامه های تفریحی خود در جزیره قرار دهید

  • قیمت اصلی : 50,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :50,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید.
  • ساعت کار مجموعه از ساعت 18:00الي2:00 بامداد مي باشد.
  • قابلیت انتخاب سه سناریو: فول اکشن، متوسط و کم اکشن.
  • مسافران ورودي مجموعه از پوشش بيمه برخوردار مي باشند.
  • مدت زمان برنامه 10 دقيقه ميباشد دارنده بليط ميتواند در ساعات کاري مجموعه يکبار از برنامه استفاده نمايد.
  • اعتبار استفاده از بليت،طبق تاريخ درج شده به همراه مهر مرکز رسمي فروش که بر روي بليط درج شده ميباشد  و در صورت انقضاو يا عدم درج مهر،بليت فاقد اعتبار مي باشد.
  • برنامه فوق براي کودکان بالاي 5 سال قابل استفاده مي باشد.
  • افرادي که داراي ناراحتي هاي قلبي و تنفسي و مشکلات حرکتي هستند و همچنين بانوان باردار اجازه استفاده از مجموعه را ندارند.
  • آدرس : هتل ارم.

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

جمعه 1403/01/10
شنبه 1403/01/11
یکشنبه 1403/01/12
دوشنبه 1403/01/13
سه شنبه 1403/01/14
چهارشنبه 1403/01/15
پنج شنبه 1403/01/16
جمعه 1403/01/17
شنبه 1403/01/18
یکشنبه 1403/01/19
دوشنبه 1403/01/20
سه شنبه 1403/01/21
چهارشنبه 1403/01/22
پنج شنبه 1403/01/23
جمعه 1403/01/24
شنبه 1403/01/25
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

قلعه وحشت

از همان ابتدا که وارد به این مکان ترسناک می شوید تاریکی موجود در آن شما را شگفت زده و هیجان زده خواهد کرد. زمانی که در دالان های مختلف رو به جلو پیش می روید ناگهان با ترسی روبرو می شوید که مجبور به فرار میشوید. در هنگام فرار متوجه می شوید که راه را اشتباه پیموده اید و باید مجددا خود را به دامان ترس بیاندازید. این قسمت می تواند اوج هیجان بازی باشد که باید با ترس خود روبرو شده و راه فرار را پیدا کنید.

قلعه وحشت کیشرزرو قلعه وحشت

همانطور که گفتیم تفریحات در کیش تنها تفریحاتی نیستند که به آب و دریا منتهی شوند. ما برای همه ساعات روز و شب شما , برای همه فصل ها , برای همه سلیقه های در جزیره کیش تفریحاتی را محیا کرده ایم. تا شما توریست ها و کیشوندان عزیز بتوانید از کیش گردی خود نهایت لذت را ببرید. اگر واقعا نیاز دارید که آدرنالین خون تان به شدت بالا برود و عاشق هیجان و ترس هستید می توانید بازدید از مجموعه قلعه وحشت کیش را جزو برنامه های تفریحی خود در جزیره قرار دهید. تا در مدت زمان اقامت تان از این مکان خوف ناک حسابی لذت ببرید. با خرید بلیط قلعه وحشت می توانید وارد یکی از هیجان انگیز ترین قلعه ها شوید.

جزیره کیش با داشتن تفریحات متنوع و به روز برای جوانان و بزرگسالان و البته کودکان یکی از بی نظیر ترین مکان های توریستی در کشور می باشد. تفریحات کیش تنها به تفریحات دریایی منتهی نمی شود. بلکه در جزیره کیش انواع هیجانات و تفریحات با آدرنالین بالا برای افراد محیا شده است. یکی از مهیج ترین تفریحات در جزیره زیبای کیش قلعه وحشت می باشد. در این قلعه وحشت همان طور که از نام آن پیداست شما واقعا وحشت زده می شوید. همانطور که امروزه یکی از نیاز های جوانان در دنیا مشاهده فیلم های ترسناک و پر هیجان است ما در قلعه وحشت آن چه را در فیلم ها تماشا می کردید برای شما به صورت واقعی طراحی کرده ایم!

شرایط سنی در قلعه وحشت کیش

در قلعه وحشت پلن های مختلفی برای افراد در نظر گرفته شده است. که با توجه به سن افراد و میزان ترسیدن آن ها می تواند متفاوت باشد و هر شخصی می تواند از پلن های مورد نظر خود استفاده کند. این گونه است که ما در جزیره کیش همه افراد را برای هیجانات مختلف در نظر میگیریم! در قلعه وحشت در زمان های مختلف از شما عکاسی می شود. زمانی که از ترس به خود می لرزید و زمانی که در اوج هیجان بازی قرار دارید. بعد از پایان بازی می توانید عکس ها خود را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن ها را برای یادگاری نگه دارید

تخفیف قلعه وحشت کیش

در صورتی که تمایل  دریافت اطلاعات در مورد قیمت و یا خرید بلیط و یا رزرو قلعه وحشت کیش دارید می توانید برای بهره مند شدن از تخفیف قلعه وحشت از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید.

 

فیلم قلعه وحشت کیش

 

سناریوهای قلعه وحشت بشرح زیر است

  • فول اکشن
  • متوسط
  • کم اکشن (افراد کمتر از ۱۴ سال)

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

3 دیدگاه برای قلعه وحشت کیش

  1. آرمین نوربخش

    عالی بود . ممنون از کیش که هر بار میایم یه چیز جدید واسه تجربه کردن برامون داره . پیشنهاد می کنم کسانی که عاشق هیجان و ترس هستن حتما برن خیلی خوبه

  2. سعید جی

    آقا عالی بود قلعه وحشت پارسال رفتیم برای این سری از این تفریحات هیجانی چی پیشنهاد میکنین دیگه ؟

    • admin

      تفریحات هیجانی بانجی جامپینگ اگر به ارتفاق علاقه دارید ، یا پاراسل هم میتونه مناسب باشه

  3. M.D

    سلام خیلی خوووووف بود آقا . دمتون گرم.. ولی کاش تایمش بیشتر بود :))))

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *