تخفیف!
4.00 از 2 رای
  • مبلغ رزرو : 30 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه : 28هزار تومان

سینما 6 بعدی چیست و چرا تا این حد هیجان انگیز است ؟! خب آیا تابحال پیش آمده است که بتوانید این احساس را داشته باشید که در حال سقوط به یک دره عمیق هستید ؟! یا اینکه اژدهایی غول پیکر در حال پرواز کردن به سمت شماست و از دهانش آتش بیرون می آید ؟! یا اینکه فرض کنید روی ریل قطاری در حال حرکت هستید و قطار از ریلش خارج می شود و سایر مسافرین کابین های جلویی سقوط می کنند و…

قبل از خرید بلیط لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید.

ناموجود

95% رضایت مشتری

تلفن های تماس: 09347688906

محل اجرا
نمایش روی نقشه

تخفیف سینما ۶ بعدی

فرض کنید روی ریل راه آهنی در داخل قطار در حال حرکت می باشید. ناگهان قطار از ریل منحرف میشود. روبروی شما دره ای وجود دارد. قطار شما در حال سقوط است و شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. تنها روی صندلی خود این سقوط و هیجان را تجربه می کنید. تکان ها و حرکات هایی که صندلی شما دارد به گونه ای است که می توانید واقعا احساس کنید که انگار در داخل واگن قطار نشسته اید. هر شخصی که یکبار به سینما ۶ بعدی آمده باشد معتقد است که هیچ تفریحی این چنینی وجود ندارد که بتواند تا این حد هیجان و لذت داشته باشد.

سینما 6 بعدی کیش

هیجان سینما ۶ بعدی کیش

سینما ۶ بعدی یکی از جدید ترین نسل سینما هایی است که در دنیا به کمک تجهیزات عالی و حرفه ای ساخته شده است. این سینما می تواند هیجانات خاصی را در شما به وجود آورد که شاید در تفریحات مشابه آن نتوان این هیجان را احساس کرد.  چرخش ۳۶۰ درجه ای صندلی ها , سرعت حرکت صندلی ها , شتاب های مختلف و همچنین جک هایی که با کورس حرکت میکنند هیجان بیننده را زیاد میکند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق هیجان و تخیلات هستید سایت تخفیف کیش گردی به شما خرید بلیط سینما ۶ بعدی را توصیه می کند.

سینما 6 بعدی

فیلم های سینما ۶ بعدی

امروزه فیلم های خوبی روی پرده های سینماهای شهر در حال اکران است اما این مدل سینما دیگر کمی برای جوانان قدیمی شده است. هیجانی که در سینما ۶ بعدی وجود دارد دیگر در سینما های معمول وجود ندارد. بی شک کسی که یکبار لذت و هیجان در این سینماهای جدید را تجربه کرده باشد مشتری پر و پا قرص این سینما ۶ بعدی کیش خواهد شد.

خرید بلیط سینما ۶ بعدی کیش

جزیره زیبای کیش نیز همانند سایر شهر های بزرگ و پیشرفته از این تفریح جا نمانده است و یک سینما ۶ بعدی جرفه ای برای کیشوندان و توریست ها تهیه کرده است که افراد می توانند همراه با دوستان و خانواده خود بلیط آن را تهیه کنند و در این مکان پر هیجان لذتی متفاوت را تجربه کنند. برای اطلاع از قیمت سینما ۶ بعدی  با تخفیف از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید تا از تخفیفات آن بهره مند شوید. این تفریح مناسب برای خانم ها و آقایان می باشد. و سانس ها با هم می باشد و می توانید همراه با خانواده و دوستان خود به سینما  بروید و حسابی لذت ببرید.

قوانین بلیط سینما ۶ بعدی

 

  • مبلغ رزرو : ۳۰ هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :۲۸هزار تومان
  • •وزن پذيرش صندلي هاي پنوماتيكي(متحرک) تا ۸۰ كيلو گرم ميباشد و افراد بالاي ۸۰ كيلو گرم بر روي صندليهاي ثابت مي باشد..
    •مهمان گرامي مدت زمان اجراي برنامه ۳۰ دقيقه مي باشد..
    •خسارت وارده به صندلي و عينک توسط مهمان دريافت ميگردد.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

2 دیدگاه برای سینما ۶ بعدی کیش

  1. نوید حسینی

    سلام. ما خانوادگی این سینما رو رفتیم . خیلی خوب و جالب بود. البته ما تهران هم رفته بودیم و تجربشو از قبل داشتیم ولی میخوام به کسایی که نرفتن بگم که جالبه حتما برین.

  2. morteza

    ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *