1.00 از 1 رای

یکی از مهم ترین نکته هایی که در سفر به جزیره کیش وجود دارد تخفیف رستوران های کیش می باشد. برخی از رستوران های کیش که اتفاقآ غذا های با کیفیت و درجه اول نیز ارائه می دهند در سایت تخفیف کیش گردی دارای بن تخفیف هستند رستوران کرال کیش از جمله آنهاست.

  • مبلغ رزرو : 40 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :10هزار تومان
  • در صورت سفارش غذا برای هر نفر مبلغ 40,000 هزار تومان از فاکتور شما کسر میگردد.

قبل از خرید بلیط لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید.

ناموجود

90% رضایت مشتری

برج صدف لوپ دیدار

تلفن های تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۹۰۶

محل اجرا
نمایش روی نقشه

تخفیف رستوران کرال کیش

در این رستوران می توانید از اجرای زیبای باند موسیقی عالی و بنام جزیره لذت ببرید و همزمان غذای خود را نیز صرف نمایید. چه چیزی می تواند لذت بخش تر از این باشد که شما همراه با موسیقی زنده بتوانید در کنار خانواده و دوستان تان یک شام و یا نهار بی نظیر داشته باشید. رستوران کرال در کیش دارای کیفیت غذایی بالا و خوبی می باشد چرا که مواد اولیه آن از بهترین مواد می باشد و هم چنین دارای سرآشپز بین المللی با تجربه است که همه غذا ها را می تواند به بهترین طمع ممکن برای شما آماده کند. اگر شما به غذا خوردن و رستوران گردی علاقمند هستید پیشنهاد میکنیم حتما برای رزرو ورودی رستوران کرال اقدام کنید.

رستوران کرال

شهر های توریستی به طور کلی دارای رستوران های زیادی هستند تا بتوانند از میهمانان آن شهر پذیرایی لازم را داشته باشند. به همین دلیل جزیره کیش نیز که یکی از پر توریست ترین مقاصد گردشگری در ایران است دارای رستوران های خوب و مناسب با هر نوع سلیقه ای بسیاری است. یکی از بهترین رستوران های کیش رستوران کرال کیش می باشد. این رستوران که یکی از رستوران های موزیکال کیش است, دارای ظاهری مدرن و شیک و البته عامه پسند می باشد. غذا های این رستوران نیز بسیار متنوع هستند و بی شک از این غذا ها با طعم بی نظیری که دارند لذت خواهید برد.

تخفیف رستوران کرال

رزرو رستوران موزیکال کرال

پیشنهاد میکنیم در سفر خود به جزیره مرجانی کیش حتما یک وعده از غذای خود را در رستوران موزیکال کرال کیش صرف نمایید. بی شک طعم های لذیذی را در اینجا تجربه خواهید نمود. برای تهیه ورودی نهار رستوران کرال و هم چنین ورودی شام رستوران کرال باید به صورت جداگانه رزرو خود را قطعی نمایید. برای رزرو میز می توانید به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید. ما در این سایت ورودی همه رستوران های کیش را با تخفیف ویژه برای شما قرار خواهیم داد. به امید اینکه روز ها وشب های خوشی را در جزیره کیش داشته باشید.

قوانین بلیط رستوران کرال کیش

  • مبلغ رزرو : ۴۰ هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :۱۰هزار تومان
  • *مهمان گرامي مبلغ پرداختي شما ، بابت رزرو رستوران و بعنوان پیش پرداخت رستوران مي باشد.
  • *در صورت سفارش غذا برای هر نفر مبلغ پرداختی شما بابت این بلیط از فاکتور شما کسر میگردد.
  • * سفارش غذا برای نصف تعداد مهمانان الزامی می باشد .
  • *رستوران کرال دارای ترانسفر رایگان رفت می باشد

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

خرید بلیط

بعد از خرید ، بلیط از طریق whatsapp یا telegram برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه ها

1 دیدگاه برای رستوران کرال کیش

  1. کیا

    قیمت بالا کیفیت افتضاح

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *