5.00 از 1 رای

خرید بلیط تله کابین کیش

بی شک  تله کابین میکا مال کیش در حال حاضر یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین تفریحات این جزیره است

  • قیمت اصلی : 272,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :272,000 هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید
  • تهيه ي بليت براي افراد  4 سال به بالا الزامي بوده و بهاي آن کامل مي باشد.
  • دارای کابین VIP  و معمولی.
  • بیشترین تخفیف.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر می باشد.
  • ظرفیت کابینVIP  (8نفر) می باشد که به صورت اختصاصی برای شما تعلق می گیرد.
  • 3 کیلومتر طول مسیر.

قبل از خرید بلیط لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید.


معرفی تله کابین میکا مال کیش

اگر شما هم با شنیدن نام کیش صرفاً به یاد تفریحات آبی و مراکز خرید می‌افتید، جالب است بدانید که تعداد و تنوع تفریحات در جزیره کیش فراتر از این‌هاست. تله کابین میکا مال کیش در حال حاضر یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین تفریحات این جزیره است. تله کابین میکا مال کیش که در نوروز ۱۴۰۰ افتتاح شده است، یکی از هیجان‌انگیزترین و مدرن‌ترین تفریحات غیر‌آبی کیش محسوب می‌شود. این تله کابین دارای سه ایستگاه مختلف است. برای تجربه این تله کابین هیجان انگیز باید به ایستگاه اول یعنی طبقه‌ی چهارم مجتمع میکا مال بروید و پس از خرید بلیط تله کابین کیش ، به همراه دوستان و یا خانواده تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی را بر فراز آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس رقم بزنید. ایستگاه دوم را برای تغییر جهت حرکت کابین‌ها ساخته‌اند و درنهایت تله کابین شما را به ایستگاه پایانی یعنی اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رساند.

خرید بلیط تله کابین کیش

خرید بلیط تله کابین کیش آنلاین با تخفیف

قیمت بلیط تله کابین کیش در حال حاضر ۱۶۳۵۰۰ تومان به ازای هر نفر می‌باشد که در صورت خرید آنلاین بلیط با تخفیف علاوه بر برخورداری از یک تخفیف استثنایی، دیگر نیازی نیست در صف‌های طولانی خرید بلیط منتظر بمانید و بلافاصله پذیرش می‌شوید. همچنین استفاده از تله کابین برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.

شرایط استفاده از تله کابین میکا مال

در ادامه قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که با رعایت آن‌ها تجربه لذت بخش و بی‌دغدغه‌تری در مجموعه تله کابین میکا مال داشته باشیم.

  • این تله کابین دارای مجهزترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترل و ایمنی است. بنابراین در صورت بروز مشکل احتمالی خونسردی خود را حفظ کرده و در اولین فرصت با بی‌سیم موجود در کابین به مسئولین ایستگاه اطلاع دهید.
    استعمال دخانیات در داخل کابین‌ ممنوع است.
  • در طول مسیر از تکان دادن و تکیه به درب‌های کابین خودداری کنید.
  • در هنگام سوار شدن به هیچ عنوان مانع بسته شدن درب‌های کابین نشوید تا درب‌ها بصورت خودکار بسته و قفل شوند.
  • در طول مسیر از پرتاب هرگونه زباله یا اشیا به بیرون از کابین خودداری کنید.
  • استفاده از تله کابین برای افرادی که مشکلات حاد قلبی، تنفسی و یا ترس از ارتفاع دارند توصیه نمی‌شود و برای خانم‌های باردار نیز ممنوع است.
  • به خاطر داشته باشید که تله کابین در روزهای شنبه بدلیل انجام تست‌های ایمنی فقط در سانس عصر پذیرای گردشگران خواهد بود.
  • لازم به ذکر است که تله کابین میکا مال کیش در دوران کرونا تعداد سرنشین‌های کابین‌های ساده را از ۸ نفر به ۴ نفر کاهش داده است.

ساعات کاری تله کابین میکا مال

تله کابین کیش در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱ شب پذیرای گردشگران خواهد بود.

تله کابین کیش

تله کابین میکا مال کجاست ؟

این تله کابین در ضلع شرقی جزیره زیبای کیش، میدان امیرکبیر، مجموعه میکا مال کیش، طبقه چهارم قرار دارد.
با تمامی این تفاسیر هر چه تاکنون تجربه تله کابین سواری در نقاط مختلف ایران داشته‌اید کنار بگذارید و حتماً در اولین فرصت تله کابین میکا مال را امتحان کنید و از تماشای مناظر به خصوص تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس در ارتفاع ۳۰ متری لذت ببرید.

امکانات تله کابین کیش

کابین‌های ساده

این مجموعه دارای ۲۰ تله کابین ساده است که ظرفیت هر کابین ۸ نفر است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تفریح دسته جمعی را ترجیح می‌دهید، کابین‌های ساده با امکانات خوبی که دارد پذیرای شما خواهد بود. این کابین‌ها صندلی‌های بسیار راحتی دارد و هر کابین متناسب با آب و هوا، مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌باشد. اگر در طول مسیر مشکلی پیش آمد، با بی‌سیم‌های دوطرفه‌ی موجود در کابین می‌توانید با ایستگاه تله کابین در ارتباط باشید.

کابین‌های وی آی پی

در این مجموعه دو کابین وی آی پی نیز وجود دارد که ۴ نفره هستند و خدماتی که به گردشگران ارائه می‌دهند، دست کمی از یک هتل لوکس ندارد. کابین‌های ویژه با طراحی منحصر بفرد خود خدماتی همچون اینترنت بی‌سیم، دستگاه پخش موسیقی، دستگاه تبلت یا iPad را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و همچنین پذیرایی با یک نوشیدنی خنک در این کابین‌ها، مسیر بازدید را جذاب‌تر می‌کند.

عکاسی در تله کابین

برای ثبت یک خاطره مستند از تله کابین سواری خود می‌توانید از خدمات عکاسان حرفه‌ای که در ایستگاه مستقر هستند استفاده کنید. آ‌ن‌ها همراه شما سوار تله‌کابین می‌شوند و یک یادگاری جذاب از لحظات خوب شما ثبت خواهند کرد.

نور پردازی تله کابین در شب

با نور پردازی‌های زیبایی که در داخل کابین‌ها انجام شده و منظره ساحل در شب که با چراغ‌های جزیره زیبایی‌اش دوچندان شده است، تله کابین سواری در شب نیز خالی از لطف نیست.

امکانات دیگر

ایستگاه اول این تله کابین در مرکز خرید میکا مال واقع شده و شما در کنار یک تفریح هیجان‌انگیز از دیگر امکانات این مجموعه همچون مرکز خرید متنوع، شهربازی، آکواریوم، تونل باد، رستوران و کافی‌شاپ می‌توانید بهره‌مند شوید.

مسیر و مدت زمان استفاده از تله‌ کابین

طول مسیری که تله کابین مجموعاً در مسیر رفت و برگشت طی می‌کند، حدوداً به ۳ کیلومتر می‌رسد. در کل مسیر ۴ دکل وجود دارد که ارتفاع تله کابین در بلندترین دکل به ۳۰ متر می‌رسد. همچنین مدت زمان استفاده از تله کابین کیش، حدوداً ۱۸ دقیقه خواهد بود.

امنیت تله کابین میکا مال کیش

طراحی و ساخت این تله کابین را یک شرکت خوش‌نام سوئیسی به نام هلدینگ BMF در اسفند ۱۳۹۹ بر عهده گرفت. این شرکت دارای سابقه‌ی درخشانی در زمینه ساخت تله کابین و دستگاه‌های شهربازی است که باعث می‌شود تله کابین میکا مال کیش یکی از استانداردترین تله کابین‌ها در سطح جهان باشد.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید  مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

قوانین و مقررات استفاده

 

دیدگاه ها

1 دیدگاه برای تله کابین کیش

  1. محمد عبادی

    ممنون از سایت خوبتون ، من خرید کردم در کمتر از ۵ دقیقه بلیط برام ارسال شد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *