4.67 از 3 رای
  • قیمت اصلی : 590,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :590,0000 هزار تومان

پارک دلفین کیش اولین دلفیناریوم در ایران می باشد. در این مجموعه می توانید شاهد نمایش دلفین های بازیگوش و باهوش کیش باشید. همچنین پارک دلفین های کیش دارای باغ بسیار بزرگی است که شامل انواع گونه های گیاهی مخصوص آب و هوای گرم و هم چنین انواع گونه های پرندگان مختلف از نقاط مختلف می باشد. که می توانید از آن ها دیدن نمایید. برای خرید بلیط تخفیف پارک دلفین های کیش می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید.

  • ساعت شروع پذیرش پارک 15:30 بعد از ظهر می باشد
  • ورود دوربين هاي نيمه حرفه اي وحرفه اي به مجموعه ممنوع مي باشد
  • ورود هرگونه کالسکه به کليه سالن هاي مجموعه ممنوع مي باشد
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است و برای آیتم های:
    1. دلفین شو
    2. کلاسیک شو
    3. بازدید از باغ پرندگان  ( بدلیل شیوع کرونا تعطیل می باشد)
    4. تونل خزندگان ( بدلیل شیوع کرونا تعطیل می باشد)
    5. آکواریوم آب شور ( بدلیل شیوع کرونا تعطیل می باشد)

قبل از خرید بلیط لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید.


99% رضایت مشتری

کیش - پارک دلفین ها

تلفن های تماس: 09347688906

محل اجرا
نمایش روی نقشه

تخفیف پارک دلفین ها کیش

پارک دلفین ها کیش اولین پارک دلفین در ایران بوده است که از ابتدای شروع به کار استقبال خوبی از مجموعه شد.  فضای سبز این مجموعه با وجود گونه های گیاهی همچون درخت نخل. بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس در خاک مرجانی جزیره کیش , می تواند همه دوستداران طبیعت و گل و گیاه را جذب خود کند. شما میتوانید تخفیف پارک دلفین ها را از این صفحه با بهترین قیمت تهیه کنید.

گونه های گیاهی و جانوری پارک

علاوه بر تماشای بازی و نمایش دلفین ها در پارک  می توانید برای ساعت ها از تماشای انواع گونه های گیاهی و جانوری در اینجا دیدن نمایید. همچنین آکواریومی با انواع گونه های دریایی زیبا که میتواند هر کسی را شگفت زده کند. مجموعه پارک دلفین ها کیش میتواند این روز را برای شما تبدیل به یکی از بی نظیر ترین خاطرات شما از جزیره کیش کند.

پارک دلفین کیش

مجموعه پارک دلفین ها

بازدید توریست ها و همچنین کیشوندان از این مجموعه تا کنون بی نظیر بوده است. حتی گاها شاهد این هستیم که برخی از مسافرین در هر بار سفر خود به جزیره کیش از این مجموعه دیدن می کنند. چرا که واقعا مشاهده دلفین ها و بازی و شنا و غواصی با آن ها برای انسان ها لذت بخش خواهد بود.

یکی از بی نظیر ترین پارک های کیش که می توانید به صورت کامل یک روز در مدت زمان اقامت تان در جزیره کیش را به آن اختصاص دهید و از آن خسته نشوید. این پارک با وجود دلفین های بازیگوش و باهوش تبدیل به یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای تمام سنین شده است.

مساحت پارک

این پارک که یکی از زیبا ترین پارک های تفریحی در کیش می باشد دارای مساحتی بیش از ۱ میلیون متر مربع است. این مجموعه در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. این مجموعه اولین دلفیناریوم ایران و بزرگ ترین دلفیناریوم در خاورمیانه می باشد که تاکنون توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

تخفیف پارک دلفین کیش

 

فیلم بازی دلفین ها کیش

 

بلیط پارک دلفین ها

موردی که شاید برای افراد همیشه سوال باشد هزینه و قیمت تفریحات می باشد. ما در سایت تخفیف کیش گردی برای شما بلیط پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش را با تخفیف ویژه قرار داده ایم. با خرید بلیط تخفیف پارک دلفین های کیش از سایت تخفیف کیش گردی میتوانید در هزینه های خود در سفر به کیش صرفه جویی کنید.

اما پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما برنامه سفر خود و تفریحات کیش را به گونه ای ترتیب دهید که بتوانید از این مجموعه بی نظیر دیدن نمایید.  بی شک یکی از بیاد ماندنی ترین روز های خود را در سفر به کیش رقم خواهید زد. دلفین های باهوش بی صبرانه منتظر شما هستند.

بلیط پارک دلفین ها کیش

قوانین پارک دلفین کیش

  • بليت نوزاد(تا زير۲ سال)،با ارائه شناسنامه رايگان و براي کودکان ۲ تا ۴ سال الزاما فقط با ارائه شناسنامه کودک  مبلغ ۹۰۰٫۰۰۰ ریال لحاظ مي گردد که صدور آن صرفا از طريق دفتر فروش مستقر در پارک انجام مي گردد.
  • با توجه به سرپوشيده نبودن مجموعه همراه داشتن چتر و پوشيدن لباس گرم در فصل سرما الزامي است.
  • ورود دوربين هاي نيمه حرفه اي وحرفه اي به مجموعه ممنوع مي باشد
  • ورود هرگونه کالسکه به کليه سالن هاي مجموعه ممنوع مي باشد

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

3 دیدگاه برای پارک دلفین ها کیش

  1. sina

    سلام وقت بخیر
    مجموعه پارک دلفین ها چند ساعت تایم میگیره بازدیدش ؟ یعنی چقدر براش باید وقت برنامه ریزی کنیم ؟
    ممنون از خدمات خوبتون

    • admin

      سلام
      تقریبآ وقت نصف روز رو میگیره ، برنامه های بسیار متنوعی اجرا میشن

  2. سهیل ابتکار

    خیلی خوب بود پارک دلفین ها … انقدر بخش های متنوعی داشت یعنی هر کدوم از خانواده ما که تو سن های متفاوت هستیم خوشمون اومد. واقعا تفریح خانوادگی باحالیه.. دلفین ها چقدر توانا بودن واقعا آدم هنگ میکنه جطور ممکنه !! :دی

    • admin

      پارک دلفین ها یکی از بهترین و خاص ترین تفریحات جزیره کیش هست ، خوشحالیم که این تفریح رو تجربه کردین

  3. ر.م

    مرسی از سایت خوب تون. پارک دلفین ها رو رفتیم و خیلی جالب بود. ولی ای کاش کمی بیشتر به بخش پرندگانش هم برسن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *