4.00 از 1 رای

رزرو رستوران میرمهنا کیش با تخفیف

رستوران میرمهنا  علاوه بر داشتن غذاهای خوب و تنوع بالا دارای نورپردازی , دکوراسیون,باند موزیک فوق العاده  , فضای زیبا و دوست داشتنی می باشد که می تواند هر قشری را به خود جذب کند. با توجه به قرار گرفتن رستوران میرمهنا در کنار ساحل خلیج فارس می توانید بعد از صرف غذا و لذت بردن از موسیقی زنده آن در کنار ساحل ساعتی را به قدم زدن و ریلکسیشن بگذرانید

  • قبل از خرید بلیط  لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید
  • قیمت اصلی رزرو : 57,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :57,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • در صورت سفارش غذا مبلغ 55 هزار تومان از فاکتور شما کسر می گردد
  • در صورت عدم سفارش غذا مبلغ 55,000 تومان دیگر در رستوران دریافت خواهد شد.
  • قیمت غذا از 225 تا 360 هزار تومان و برای نصف تعداد مهمانان سفارش غذا الزامی می باشد.
  • رستوران میرمهنا دارای ترانسفر رایگان فقط رفت می باشد.
  • مبلغ پیش پرداخت 55000 تومان به ازای هر نفر میباشد که مبلغ 55000 تومان از هر پرس غذا کسر میشود حداقل تعداد سفارش غذا برابر با نیمی از تعداد رزرو میباشد در صورت عدم سفارش غذا به تعداد هرنفر مبلغ 55000 تومان ورودی موزیک لحاظ میگردد(با کسر 55000 تومان پیش پرداخت)

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

پنج شنبه 1403/01/09
جمعه 1403/01/10
شنبه 1403/01/11
یکشنبه 1403/01/12
دوشنبه 1403/01/13
سه شنبه 1403/01/14
چهارشنبه 1403/01/15
پنج شنبه 1403/01/16
جمعه 1403/01/17
شنبه 1403/01/18
یکشنبه 1403/01/19
دوشنبه 1403/01/20
سه شنبه 1403/01/21
چهارشنبه 1403/01/22
پنج شنبه 1403/01/23
جمعه 1403/01/24
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

رزرو رستوران میرمهنا

برای دریافت ورودی رستوران میرمهنا کیش می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید. با خرید این بن از تخفیف ویژه ورودی نهار و شام در رستوران بهره مند می شوید. جهت رزرو میتوانید از همین صفحه اقدام کنید ( بهترین قیمت ورودی را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم ) .

  • در صورت سفارش غذا مبلغ ۵۵ هزار تومان از فاکتور شما کسر می گردد
  • ميهمان گرامي مبلغ پرداختي شما بابت رزرو رستوران و استفاده از سالاد بار و ورودي رستوران ميباشد. فقط در صورت سفارش غذا از فاکتور کسر می گردد
  • رستوران میرمهنا دارای ترانسفر رایگان رفت می باشد

رستوران میرمهنا کیش

تخفیف رستوران میرمهنا

قیمت ورودی رستوران میرمهنا در سایت های مختلف متفاوت درج شده است ، ما در این سایت به دلیل همکاری طولانی با این رستوران ، کمترین قیمت ورودی را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم ، میتوانید از طریق همین صفحه تخفیف رستوران میرمهنا کیش را تهیه کنید.
قیمت رستوران میرمهنا کیش

معرفی رستوران میرمهنا

سایت تخفیف کیش گردی به شما عزیزان صرف حداقل یک وعده غذایی خود را در رستوران میر مهنا پیشنهاد میدهد.  علاوه بر رستوران در محوطه می توانید از کافی شاپ میر مهنا نیز استفاده کنید. این کافی شاپ لوکس به دلیل داشتن منظره فوق العاده زیبا بخصوص در هنگام روز مشتریان بسیار زیادی دارد.
رستوران میرمهنا تخفیف

منو رستوران میرمهنا

چیزی که بعد از ورود به این رستوران متوجه خواهید شد ( البته بعد از منظره بسیار زیبا و طراحی عالی ) منو متنوع هست که برای هر فرد با توجه به درخواستش از دریایی تا انواع کباب ها موجود است. در این رستوان انواع غذاهای فرنگی و ایرانی باب هر سلیقه ای سرو می شود. کافی است تا نگاهی به منوی متنوع آن بیاندازید.

موزیک زنده

رستوران میر مهنا با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه برای پخت غذا ها در کنار تنوع غذایی خود یکی از رستوران های خوب کیش بشمار می رود. این رستوران علاوه بر داشتن غذاهای خوب و تنوع بالا دارای نورپردازی و دکوراسیون و فضای زیبا و دوست داشنتی می باشد. که می تواند هر قشری را به خود جذب کند. با توجه به قرار گرفتن رستوران میرمهنا در کنار ساحل خلیج فارس می توانید بعد از صرف غذا و لذت بردن از موسیقی زنده آن در کنار ساحل ساعتی را به قدم زدن و ریلکسیشن بگذرانید. بسیاری از میهمانان این جزیره این رستوران را به دلیل داشتن ویژگی های خوب آن مانند غذاهای متنوع و ویو رو به ساحل و موزیک زنده و شاد آن و همچنین برخورد عالی پرسنل انتخاب می کنند.
موزیک رستوران میرمهنا

بهترین رستوران کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش, رستوران میر مهنا میباشد. این رستوران که در قسمت ساحلی و زیبای جزیره کیش قرار گرفته اسن بعنوان یکی از توریستی ترین رستوران های جزیره نام گرفته است. از این رستوران می توانید ساحل زیبای خلیج فارس و منظره بیاد ماندنی ای را در هنگام صرف غذا  تماشا کنید. یکی از دلایل انتخاب این رستوران برای کیشوندان و گردشگران تور کیش , موزیک زنده آن می باشد. که با اجرای هنرمندانه و شاد هنرمندان بنام جزیره می تواند تبدیل به یکی از بهترین خاطرات شما در مدت زمان اقامت شما در جزیره کیش شود.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید یا توضیحات مراجعه بفرمایید.

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

1 دیدگاه برای رستوران میرمهنا کیش

  1. meysam

    ما ظهر رفتیم این رستوران خیلی دید خوبی به ساحل داشتیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *