4.67 از 3 رای

یکی از رستوران های خوب در کیش , رستوران شاندیز مرجان می باشد. این رستوران با داشتن غذا های با کیفیت و لذیذ به همراه موزیک زنده از بهترین رستوران هایی است که می توانید بدون معطلی میز خود را رزرو نمایید. همچنین در این رستوران برای نوجوانان یک اتاق بازی در نظر گرفته شده است. در مجموعه شاندیز مرجان می توانید از انواع قلیان های عربی و ایرانی استفاده نمایید. برای خرید بلیط ورودی و یا رزرو میز ناهار و یا شام می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید.

  • قبل از خرید بلیط  لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید
  • مبلغ رزرو : 50 هزار تومان با تخفیف ویژه
  • در صورت سفارش غذا مبلغ 50 هزار تومان از فاکتور شما کسر می گردد
  • در صورت عدم سفارش غذا مبلغ 30000 تومان دیگر در رستوران دریافت خواهد شد

قبل از خرید بلیط لطفا قوانین استفاده از این محصول را در پایین صفحه مطالعه کنید.

ناموجود

رزرو رستوران شاندیز مرجان

علاوه بر غذای با کیفیت عالی که از مواد اولیه درجه یک تهیه می شود , در این رستوران می توانید از موزیک زنده شاد همراه غذای خود لذت ببرید. موزیک زنده یکی از ویژگی های مهم این رستوران است که توسط هنرمندان خوب در جزیره کیش اجرا خواهد شد و بی شک می توانید ساعات خوشی را در این رستوران در کنار خانواده و دوستان تان سپری کنید. رستوران شاندیز مرجان کیش در نوار ساحلی جزیره در قسمت ساحل مرجان قرار گرفته است. قرار گرفتن در این موقعیت مکانی برای میهمانان جزیره و توریست های تور کیش بسیار جذاب خواهد بود. چرا که خود ساحل مرجان زیبایی های خاص خود و تفریحات مهیجی دارد که میتوانید زمانی را بعد از صرف غذا در این ساحل بگذرانید.

رستوران شاندیز مرجان

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش چه در شب های کیش و چه در روز های کیش جاذبه های خاص خود را خواهد داشت. مسافرت رفتن از یک سو برای افراد شادی آفرین است و از سوی دیگر رستوران های متنوع با طراحی و دکور های خاص و همچنین غذاهای مختلف آن شهر باعث خوشحالی توریست ها خواهد شد. زمانی که صحبت از رستوران های کیش به میان می آید نام شاندیز مرجان کیش همیشه روی زبان ها است.

منوی رستوران شاندیز مرجان کیش

یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش که میتوانید علاوه بر اینکه غذا های با کیفیت و بسیار لذیذ را سفارش دهید می توانید از محیط جذاب و دوست داشتنی آن که مخصوص خانواده ها و دوستان و دورهمی های گوناگون است لذت ببرید. در این رستوران برای همه افراد فضای مناسب سلیقه و سن شان در نظر گرفته شده است. منوی رستوران شامل غذاهای بسیار متنوع از دریایی تا انواع کباب ها میباشد که شما میتوانید با توجه به علاقه خودتان انتخاب کنید.

رزرو رستوران شاندیز مرجان

امکانات رستوران شاندیز مرجان کیش

همچنین از ویژگی های دیگر رستوران شاندیز مرجان کیش می توان به اتاق بازی آن اشاره داشت. این اتاق بازی در رستوران در محوطه باغ مجموعه قرار دارد که نوجوانان می توانند برای ساعت ها از این امکانات رستوران استفاده کنند. شاد بودن فرزندان در سفر میتواند بزرگ ترین شادی برای خانواده ها در یک سفر عالی باشد. همچنین سایر افراد که علاقه به کافه سنتی دارند می توانند از آلاچیق ها و لمکده که در قسمت باغ مجموعه آماده شده است استفاده کنند. در این قسمت می توانند انواع نوشیدنی ها و دمنوش های طبیعی را به همراه قلیان های ایرانی و عربی سفارش بدهند.

رستوران شاندیز مرجان کیش

از دیگر قسمت های رستوران شاندیز مرجان کافی شاپ مجلل این مجموعه می باشد. در این کافی شاپ نیز می توانید انواع نوشیدنی های سرد وگرم , انواع بستنی و شیک ,آبمیوه های طبیعی و… را سفارش داده و در حالی که از موزیک زنده لذت می برید از سفارشات خود لذت ببرید.

ورودی شاندیز مرجان

برای خرید و یا رزرو ورودی نهار و شام رستوران شاندیز مرجان کیش می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید. با خرید از این سایت می توانید از تخفیف ورودی رستوران در کیش بهره مند شوید.

  • مبلغ رزرو : ۵۰ هزار تومان با تخفیف ویژه
  • *مهمان گرامي مبلغ پرداختي شما ، بابت رزرو رستوران و بعنوان پیش پرداخت رستوران مي باشد.
  • *در صورت سفارش غذا برای هر نفر مبلغ پرداختی شما بابت این بلیط از فاکتور شما کسر میگردد.
  • * سفارش غذا برای نصف تعداد مهمانان الزامی می باشد .
  • *رستوران شاندیز  مرجان دارای ترانسفر رایگان رفت می باشد

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

3 دیدگاه برای رستوران شاندیز مرجان

  1. دل آرا

    ما اواسط مرداد که کیش بودیم شاندیز مرجان رو رفتیم یک شب.. فضای خوب و دلبازی داشت. غذاشون هم کیفیت خوبی داشت.ممنون از پیشنهاد رستوران خوبتون

  2. بهادر اقبالی

    رستوران شاندیز مرجان واقعا فوق العاده بود. اما یه گله ای ازتون دارم! کمی تعداد رستوران ها رو تعدادشون رو بالا ببرید دیگه.. ما هر بار میایم همین رستوران ها میریم که شما معرفی می کنید. دیگه تکراری شدن! جاهای جدید اضافه کنید

    • admin

      حتمآ تمام تلاشمون رو میکنیم که آیتم های جدید برای رستوران ها باز کنیم ، بسیار ممنونم که همیشه همراهمون هستین

  3. ahmadi

    واقعا فوق العاده بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *