4.50 از 2 رای

تخفیف اسکوتر زیر دریایی کیش

هیجانی که در دنیای زیر آب وجود دارد سن و سال نمی شناسد! اسکوتر زیر دریایی وسیله ای تفریحی در جزیره کیش می باشد که می توانید به همراه خانواده سوار بر این موتور زیردریایی شوید و دنیای زیر آب را کشف کنید. زیبایی های دنیای زیر آب کم نیستند. با اسکوتر زیر دریایی نیازی نیست که شما شنا کردن بلد باشید. با سوار شدن روی این وسیله می توانید به زیر دریا بروید. برای خرید بلیط تخفیف اسکوتر زیر دریایی می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایی

  • قیمت اصلی : 874,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :874,000هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید
  • اجراي برنامه براي افراد ده سال به بالا امکان پذير مي باشد
  •  حضور ميهمان 30 دقيقه قبل از انجام خدمات در محل الزامي مي باشد.
  • ميهمان گرامي مدت زمان اجراي برنامه 15 دقيقه ميباشد.
  • افراد داراي ناراحتي قلبي و تنفسي و بانوان باردار اجازه استفاده از برنامه را ندارند.
  • از آوردن اشياء زينتي و قيمتي به کلوپ خودداري فرماييد.
  • نیازی نیست شنا کردن بلد باشید.
  • وسایل مورد نیاز:( دمپایی-شلوارک – حوله).

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

پنج شنبه 1403/01/30
جمعه 1403/01/31
شنبه 1403/02/01
یکشنبه 1403/02/02
دوشنبه 1403/02/03
سه شنبه 1403/02/04
چهارشنبه 1403/02/05
پنج شنبه 1403/02/06
جمعه 1403/02/07
شنبه 1403/02/08
یکشنبه 1403/02/09
دوشنبه 1403/02/10
سه شنبه 1403/02/11
چهارشنبه 1403/02/12
پنج شنبه 1403/02/13
جمعه 1403/02/14
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

رزرو اسکوتر زیر دریایی کیش

به طور کلی استفاده از اسکوتر زیردریایی کیش بسیار راحت و ساده است. شکل کلی آن مانند یک موتور برقی می باشد که دارای یک کپسول اکسیژن و یک محفظه کلاهکی می باشد که بتوانید به راحتی از طریق آن تنفس کنید. استفاده از این اسکوتر برای خانم ها و آقایان مجاز است و همه می توانند از این تفریح نهایت لذت را ببرند. تنها برای استفاده از آن قوانین کمی وجود دارد که باید رعایت نمایید.

اسکوتر زیردریایی کیشبه طور مثال حداقل باید ۱۲ سال سن و حداقل ۱۵۰ سانتی متر قد داشته باشید تا بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. اگر دچار بیماری هایی چون فشار خون بالا و بیماری قلبی و یا تنفسی هستید و یا حتی عمل جراحی تا سه ماه گذشته داشتید در این صورت استفاده از این دستگاه ممنوع می باشد. همچنین طبق قوانین موجود خانم های باردار نیز اجازه استفاده از اسکوتر زیر دریایی را ندارند.

اسکوتر زیردریایی کیش

بی شک مهم ترین هدف برای سفر به کیش می تواند تفریحات دریایی کیش باشد. و چه لطفی خواهد داشت اگر به این جزیره سفر کنید و از این تفریحات مهیجی چون اسکوتر زیر دریایی بهره ای نبرید. همانطور که می دانید دریا یکی از آرامش بخش ترین و از طرفی دیگر پر هیجان ترین جاذبه های توریستی در هر شهر و کشوری می باشد. تجربه غواصی در آب های شور خلیج فارس نیز می تواند یکی از بی نظیر ترین و شگفت انگیز ترین تجربه های غواصی باشد. چرا که همانطور که می دانید ماهیان آب شور زیبا ترین و رنگارنگ ترین ماهیان در دنیا می باشند و دارای تنوع بی نظیری هستند. حرکت دسته جمعی ماهی ها در زیر آب بسیار زیبا و خیره کننده خواهد بود. در آب های زلال و شفاف جزیره کیش می توانید از تماشای این آبزیان رنگارنگ و حرکات آن ها لذت ببرید.

اسکوتر زیردریایی کیش

نیازی نیست شنا کردن بلد باشید.

یکی از مهیج ترین تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است اسکوتر زیردریایی کیش می باشد. با این اسکوتر می توانید به راحتی هرچه تمام از دنیای زیر آب جزیره کیش دیدن کنید. به کمک این دستگاه می توانید تجربه غواصی لذت بخشی در این آب های شور داشته باشید. هیچ نیازی نیست که شما قبلا تجربه غواصی داشته اید یا اینکه حتی آشنا به شنا کردن هستید یا خیر. حتی بدون داشتن وسایل غواصی می توانید از این اسکوتر در دنیای زیر آب استفاده نمایید و لذت ببرید. تنها لوازمی که باید برای این تفریح به همراه داشته باشید مایو , حوله و دمپایی می باشد

اسکوتر زیردریایی کیش با تخفیف

در زیر آب در کنار ماهیان رنگارنگ و مرجان های زیبا داشتن عکس های یادگاری ,می تواند در آینده خاطره این ساعات پر هیجانرا به ما یادآور باشد. می توانید در صورت تمایل به عکاسی میتوانید از کلوپ مورد نظر درخواست نمایید. ماهیان زیبای آب شور و مرجان های زیبا در زیر آب های نیلگون خلیج فارس بی صبرانه منتظر شما هستند. در صورتی که تمایل به خرید بلیت اسکوتر زیر دریایی کیش و یا قیمت اسکوتر زیر دریایی کیش دارید می توانید به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. سایت کیش گردی روز ها و شب های خاطره انگیزی را برای شما توریست های عزیز در کیش آرزومند است.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

2 دیدگاه برای اسکوتر زیر دریایی کیش

  1. سهراب ب

    چقدر جالبه من نمی دونستم تو ایران هم این تفریح رو داریم! فقط توی کلیپ ها دیده بودم. آب جزیره برای دریا رفتن مثلا همین تفریح اواخر پاییز سرد نیست ؟ میشه رفت؟

    • admin

      پاییز یکم هوا سرد میشه ، ولی بعضی از روزها که آفتابی هست میتونین با خیال راحت از این تفریحات استفاده کنید

  2. علی ناصری

    من تاحالا کیش نیومدم. آیا تو این فصل اصلا میشه تفریحات دریایی کیش مثلا همین اسکوتر زیر دریایی رو رفت ؟ ما برای تعطیلات در نظر داریم بیایم اما نمیدونیم میشه تفریح چیزی رفت یا نه بخاطر سردی هوا. ممنون میشم راهنمایی کنین

    • admin

      بله ، کاملآ بستگی به خودتون داره که چقدر سردی هوا براتون مهمه ، چون هوا اونقدر هم اینجا سرد نیست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *