4.50 از 2 رای

تخفیف فلای بورد کیش

یکی از تفریحات هیجانی در کیش تعلق دارد به فلای بورد کیش. در فلای برد شما به وسیله بوردی که به پاهای شما متصل است ( همانن کفش) و به کمک نیروی وارده از موتور جت اسکی می توانید بر روی آب های خلیج فارس پرواز کنید. این نیرو از طریق لوله هایی که از یک سر به جت اسکی و از سر دیگر به بورد زیر پای شما متصل است وارد می شود. برای خرید بلیط تخفیف فلای برد می توانید از سایت تخفیف کیش گردی اقدام نمایید.

  • قیمت اصلی : 872,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :872,000 هزار تومان برای تخفیف تماس بگیرید.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید.
  • اجراي برنامه براي افراد 18 سال به بالا امکان پذير مي باشد
  • حضور ميهمان 30 دقيقه قبل از انجام خدمات در محل الزامي مي باشد
  • ميهمان گرامي مدت زمان برنامه 20 دقيقه مي باشد
  • افراد داراي ناراحتي قلبي تنفسي و بانوان باردار اجازه استفاده از برنامه را ندارند
  • از آوردن اشياء زينتي و قيمتي به کلوپ خودداري فرماييدپوشيدن جليقه نجات در كلوپ هاي دريايي الزامي مي باشد
  • وسایل مورد نیاز:( دمپایی-شلوارک – حوله).
  •  فلای بورد کیش فقط در کلوپ 5 ستاره.

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

شنبه 1403/02/01
یکشنبه 1403/02/02
دوشنبه 1403/02/03
سه شنبه 1403/02/04
چهارشنبه 1403/02/05
پنج شنبه 1403/02/06
جمعه 1403/02/07
شنبه 1403/02/08
یکشنبه 1403/02/09
دوشنبه 1403/02/10
سه شنبه 1403/02/11
چهارشنبه 1403/02/12
پنج شنبه 1403/02/13
جمعه 1403/02/14
شنبه 1403/02/15
یکشنبه 1403/02/16
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

رزرو بلیط فلای بورد کیش

تنها کافی است که بلیط فلای بورد کیش را از سایت تخفیف کیش گردی خریداری نمایید. سپس می توانید به بهترین کلوپ های کیش مراجعه نمایید و از این تفریح و ورزش دریایی لذت ببرید. از جمله کلوپ های کیش که می توانید در آن جا از این تفریح دریایی استفاده نمایید کلوپ ناتیلوس , کلوپ کاپ , کلوپ سیشل , فلای بورد نگین ,مرکز غواصی کیش, کلوپ دنیای زیر آب , فلای برد کشتی یونانی , کلوپ ساحل , فلای برد سی من می باشند.

فلای بورد کیش
در این تفریح پر هیجان افراد به وسیله شلنگ بزرگی به جت اسکی متصل می شوند. جت اسکی های قدرتمند با حرکت خود توسط فشار آبی که ایجاد میکنند از طریق لوله شلنگ , فلای بورد را به حرکت در می آورند. در این حال شما می توانید توسط نیرو و فشاری که به زیر پاهای شما اعمال می شود به هر سمت که در نظر دارید حرکت کنید و حرکات نمایشی مورد نظر تان را اجرا نمایید. میتوانید تا جایی که می توانید بالا بروید و سپس به سمت آب شیرجه بزنید و

تخفیف فلای بورد کیش فلای بورد کیش فقط در کلوپ ۵ ستاره

احساس و لذتی که در فلای بورد کیش هست شاید در کمتر ورزش و تفریحی بتوان آن را احساس نمود. البته ناگفته نماند که هر کدام از تفریحات جزیره کیش به نوعی هیجان خود را دارند و نمی توان بین آنها گفت که کدام یک بهتر از سایرین است.

خب همانطور که حتما شما نیز با ما هم نظر هستید حرکات یک دلفین در آب بسیار هیجان انگیز است. و شاید انجام این حرکات همچون خیلی از رویا های ما برای ما رویایی دست نیافتنی بوده است. اما با وجود فلای برد در کیش می توان این حرکات نمایشی فوق العاده هیجان انگیز را به راحتی انجام داد.

افراد همیشه به دنبال تنوع در تفریحات خود و انجام تفریحات جدید و هیجان انگیز هستند. یکی از تفریحاتی که در سال های اخیر در جزیره کیش برای عموم فراهم شده است ورزش آبی فلای بورد در کیش می باشد.

این تفریح علاوه بر اینکه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است می تواند آدرنالین خون تان را نیز بالا ببرد. شاید برای تان جالب باشد مثالی که خواهیم زد اما شما می توانید همانند یک دلفین بازیگوش به داخل آب شیرجه زده و ناگهان به سمت آسمان بپرید و تا چند متر به سمت بالای آب بروید.

 

برای اولین بار فلای برد در سال ۲۰۱۱ بود که در مسابقات جهانی جت اسکی در چین به همگان معرفی شد. در واقع با حرکات نمایشی که با فلای بورد انجام شد توانستند نهایت هیجان را به عموم انتقال بدهند. از آن پس تقاضای مردم برای این تفریح لذت بخش شروع شد. تا اینکه در سال های اخیر این تفریح به تفریحات دریایی جزیره کیش نیز اضافه شد. که امروزه یکی از پرفروش ترین تفریحات آبی در جزیره کیش محسوب می شود.

فلای بورد کیش

خرید بلیط فلای بورد کیش با تخفیف

 

برای استفاده از فلای بورد در کیش دقت نمایید که حتما باید ملزوماتی در لباس خود داشته باشید. کلاه ایمنی و جلیقه نجات  و لباس مناسب برای شنا و داخل آب از الزاماتی است که باید رعایت کنید. اگر برای اولین بار است که دوست دارید فلای برد را تجربه کنید اصلا نگران نباشید چرا که مربیان حرفه ای و با تجربه در کیش نکات لازم و نحوه استفاده از آن را به شما خواهند گفت.

اگر تمایل به خرید بلیط فلای بورد در کیش با تخفیف دارید می توانید از سایت معتبر تخفیف کیش گردی استفاده نمایید و خرید خود را نهایی کنید. با خرید از این سایت شما می توانید از بن تخفیف ویژه خرید در کیش برای تمامی تفریحات در جزیره استفاده کنید

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

2 دیدگاه برای فلای بورد کیش

  1. حسام

    چقدر هیجانی بود :دی
    من و داداشم تو این سفرمون به کیش بلیط فلای بورد رو با تخفیف از این سایت گرفتیم خیلی خوب بود… یعنی اصلا نمیشه توصیف کرد . هر کی دو دل هست شک نکنه ینی بگیره بلیطشو ! تجربش کنه

    • admin

      خوشحالیم که بهتون خوش گذشته ، باعث افتخار ماست

  2. حامد آقایی

    واقعا کسایی که بلد نیستن میتونن با فلای بورد حرکت نمایشی اینا بزنن ؟ یا باید حتما حرفه ای باشه طرف ؟

    • admin

      البته که حرکات خیلی حرفه ای رو باید با تمرین انجام بدین ، ولی میتونین با کمی استفاده از این وسیله خودتون هم حرکات جالبی انجام بدین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *