5.00 از 1 رای

خرید بلیط پارک پنگوئن کیش

اما تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که در دل آن گرما، به مکانی سرشار از برف و یخبندان بروید و یک دل سیر برف بازی کنید؟! پارک برفی پنگوئن کیش، چیزی شبیه به رویا در دل گرمای جزیره است که به شما امکان تجربه یک لذت وصف‌ناپذیر را خواهد داد

  • قیمت اصلی : 540,000 هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :برای تخفیف تماس بگیرید
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کد تخفیف با شماره 09347688906 تماس بگیرید
  • تهيه ي بليت براي افراد  2 سال به بالا الزامي بوده و بهاي آن کامل مي باشد.
  • کودکان زیر 13 سال نیازمند یک نفر همراه (بزرگسال) می باشند.
  • بیشترین تخفیف
  • هر بلیط مخصوص یک نفر می باشد
  • بدون محدودیت در تعداد خرید.
  • ساعت پذیرش پارک از ساعت 12:00 ظهر الی 21:00 می باشد.
  • به همراه لباس گرم مخصوص رایگان

جهت مشاهده سانس یک تاریخ را در پایین انتخاب کنید

جمعه 1403/01/10
شنبه 1403/01/11
یکشنبه 1403/01/12
دوشنبه 1403/01/13
سه شنبه 1403/01/14
چهارشنبه 1403/01/15
پنج شنبه 1403/01/16
جمعه 1403/01/17
شنبه 1403/01/18
یکشنبه 1403/01/19
دوشنبه 1403/01/20
سه شنبه 1403/01/21
چهارشنبه 1403/01/22
پنج شنبه 1403/01/23
جمعه 1403/01/24
شنبه 1403/01/25
عنوان سانس
تاریخ اجرا
ظرفیت
جزئیات بلیط

معرفی پارک برفی کیش

نوار ساحلی جنوب ایران معمولاً با آب و هوای گرم و شرجی شناخته می‌شود و جزیره کیش در خلیج فارس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به جزیره کیش سفر کرده باشید، احتمالاً برای فرار از خورشید سوزان این جزیره، به دل دریا، استخرهای رو باز و سرپوشیده، مراکز خرید سرپوشیده و… پناه برده‌اید؛ اما تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که در دل آن گرما، به مکانی سرشار از برف و یخبندان بروید و یک دل سیر برف بازی کنید؟! پارک برفی پنگوئن کیش، چیزی شبیه به رویا در دل گرمای جزیره است که به شما امکان تجربه یک لذت وصف‌ناپذیر را خواهد داد. در این مقاله درباره امکانات این مجموعه شگفت انگیز و نحوه خرید بلیط پارک برفی کیش توضیح خواهیم داد.

پارک برفی کیش

‌امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه پنگوئن کیش

مجتمع تفریحی و گردشگری پنگوئن در جزیره کیش، مجتمعی وسیع با مساحتی در حدود ۱۹ هزار متر مربع است که فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و امکانات رفاهی متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ورودی پارک پنگوئن کیش برای استفاده از خدمات رفاهی و گردشگری که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد، کاملاً رایگان بوده و بحث خرید بلیط تنها برای پارک برفی آن است. پارکی که اتفاقاً از جمله مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه به شمار می‌آید و مساحتی ۱۰۰۰ متری کاملاً پوشیده از برف و دمایی نزدیک صفر درجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. کلیه امکانات این مجتمع شامل موارد زیر است:

  • پارک برفی به مساحت ۱۰۰۰ متر همراه با پیست اسکی، سورتمه و سرسره یخی
  • بانجی جامپینگ، اسنوبرد، جایروکپتر و دیگر تفریحات هیجان انگیز
  • مرکز خرید با برندهای معروفی مانند هوم پلاس، ایکیا، آدیداس، نایک و پوما
  • فودکورت با انواع غذاهای ایرانی، خارجی، فست فود و…
  • رستوران و کافی برفی به همراه پخت انواع نان و شیرینی داغ و تازه
  • درینک بار با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد
  • سالن تیراندازی
  • سالن سنگ‌نوردی و یخ‌نوردی
  • سالن بیلیارد، گیم‌نت، بازی‌های واقعیت مجازی یا VR Village و…

یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که پس از خرید بلیط پارک پنگوئن کیش و هنگام ورود، نیاز به بردن لباس گرم نخواهید داشت. این مجموعه برای تمام سنین از ۳ سال به بالا در تمام سایزها لباس زمستانی، کلاه، دستکش و… به صورت متحدالشکل دارد و آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. لباس‌ها پس از هر بار استفاده شستشو و ضد عفونی می‌شوند و در کنار تمام این موارد، پکیج رایگان یکبار مصرف شامل تن‌ پوش، پاپوش، کلاه و دستکش برای پوشیدن زیر لباس‌های اصلی نیز در اختیار همگی قرار می‌گیرد که خیالتان از پروتکل‌های بهداشتی کاملاً راحت باشد.

خرید بلیط پارک پنگوئن کیش با تخفیف

برای خرید بلیط پارک پنگوئن کیش می‌توانید هم از وب سایت اصلی مجموعه و هم از دیگر سایت‌های ارائه دهنده این بلیط نسبت به خرید آن اقدام نمایید. ضمناً مسافران عزیز کیش می‌توانند با گرفتن کارت تخفیف این مجموعه در فرودگاه کیش، از ۱۰% تخفیف ویژه مسافران برخوردار شوند. کیشوندان عزیزی که کارت شهروندی دارند نیز با ارائه این کارت می‌توانند از ۲۵% تخفیف ویژه شهروندی برخوردار شوند. کافی است با بازدید از گالری این مجموعه، تصاویر این مجتمع شگفت انگیز را تماشا کنید تا ببینید که چرا رفتن به آنجا، یک تفریح به یاد ماندنی به شمار می‌آید.

با خرید بلیط پارک برفی کیش، به محیطی زیبا، درخور و آرامش‌ساز وارد می‌شوید که در آن می‌توان هم آرامش و هم هیجان را در کنار هم تجربه کرد. مجتمع تفریحی گردشگری پنگوئن با فعالیت‌های گسترده در عرصه فرهنگ، ورزش و گردشگری، بینشی ژرف‌ از خود نشان داده و تمامی پرنسل این مجموعه بزرگ شامل ۲۰۰ نفر از افراد کارآزموده، آماده ارائه خدماتی با کیفیت و در خور به شما مسافران عزیز هستند. مجتمع رفاهی پنگوئن کیش با هدف ساخت خاطره‌ای ماندگار برای شما طراحی شده و خواسته قلبی ما نیز همین است که خاطره‌ای متفاوت و منحصر به فرد از سفر به کیش، با خود به یادگار ببرید.

کوهستانی کوچک در قلب مروارید خلیج فارس

نقلی معروف از گذشته وجود دارد که می‌گوید: «قدر آب یخ را کسی می‌داند که در بیابان مانده باشد! » این نقل قول معروف را بارها و بارها در شرایط مختلف تجربه‌ کرده‌ایم؛ اما واقعیت این موضوع را امروز می‌توان در جزیره کیش با چشم دید. یعنی زمانی که در دما و رطوبت بالای جزیره، به دنبال روشی برای خنک کردن وجود خود هستید و می‌بینید که نوشیدنی خنک، شنا در استخر و… دیگر پاسخگو نیست و ناگهان در بلوار موج کیش، خود را روبروی یک مجتمع شگفت انگیز می‌یابید. جایی که برای ورود به آن باید کاپشن، کلاه و دستکش بپوشید و در آن می‌توانید ساعت‌ها برف بازی کنید و از سرما لذت ببرید!

پارک برفی پنگوئن کیشورودی پارک پنگوئن کیش، واقع در میدان صنائی ابتدای بلوار موج جزیره کیش، جایی شبیه به سرزمین عجایب قصه‌های آلیس یا سرزمین نارنیا و ملکه برفی آن است! جایی که تا به آن وارد نشده باشید، آن را باور نخواهید کرد و وقتی از آنجا خارج شدید نیز احساس می‌کنید که یک رویا بوده است. خرید بلیط پارک پنگوئن کیش، به شما امکان لذت بردن از تفریحات زمستانی در دل یکی از گرم‌ترین نقطه ایران را داده و لحظاتی رویایی را برای شما پدید می‌آورد. جایی که در آن می‌توانید سورتمه سواری کنید، از سرسره یخی به پایین بلغزید، عکس‌هایی ماندگار بگیرید و وجود خود را حسابی خنک کنید. مجموعه‌ای عالی برای خلق خاطرات شیرین، تجربه آرامش و هیجان توامان که احتمالاً هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. البته مجتمع تفریحی پنگوئن امکانات رفاهی بسیار گسترده‌تری نیز دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سانس‌ها و ساعت کاری پارک برفی پنگوئن کیش

تمامی موارد بالا، تنها فاز اول مجموعه بزرگ پنگوئن کیش است و فاز دوم آن یک هتل برفی بزرگ در ۱۶ طبقه خواهد بود. این هتل با ۱۲۴ واحد مجزا و ظرفیت ۲۷۰ نفر، یکی از متمایزترین هتل‌های جزیره کیش به شمار خواهد آمد و پس از افتتاح، یکی دیگر از شگفتی‌های این مجموعه بزرگ خواهد بود.

پارک برفی پنگوئن کیش همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳ برای ورود عموم باز است و تنها با خرید بلیط پارک پنگوئن کیش، می‌توانید هر مقدار که دلتان می‌خواهد در آنجا بمانید و از امکانات آن استفاده کنید. به علاوه کسانی که می‌خواهند فضا را کمی خصوصی‌تر کنند، امکان رزرو سانس VIP نیز برای آنان وجود دارد.

پارک برفی در کیش

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید  مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه ها

1 دیدگاه برای پارک برفی کیش

  1. مصطفی

    ممنونم از تیم خوب تخفیف کیش گردی که این آیتم رو هم به سایت اضافه کردن ، من از مشتری های قدیمی سایت هستم و هر زمان میام کیش خرید میکنم از سایت شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *