کشتی های تفریحی کیش

نمایش دادن همه 7 نتیجه

یکی از اهداف سفر به کیش می تواند تفریح در آب های نیلگون خلیج فارس باشد. آب های زلال و شفاف در جزیره کیش هر گردشگر و توریستی را به خود جذب می کند.

می توانید برای ساعت ها به دریای زیبای مرجانی خیره شوید بدون اینکه احساس خستگی کنید. یکی از بی نظیر ترین تفریحات در جزیره کیش مربوط به کشتی های تفریحی کیش است. در این جزیره می توانید با کشتی های مختلف در دریای زیبای مرجانی برای ساعاتی تفریح کنید و لذت ببرید.

انواع کشتی های تفریحی در جزیره کیش
کشتی های تفریحی در جزیره کیش انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها کشتی های موزیک دار هستند و برخی دیگر کشتی های آکواریوم می باشند. که هر کدام از آن ها لذت خاص خود را دارند.

توریست هایی که به جزیره کیش سفر میکنند بی شک بزرگ ترین دلیل آن ها آرامشی است که در دریای خلیج فارس نصیب آن ها خواهد شد. گشت و گذار در این آب های نیلگون مرجانی خلیج فارس نیز می تواند لحظات شاد و بیاد ماندنی را برای همه افراد ثبت نماید.
کشتی های موزیک دار
در کشتی های موزیک دار می توانید شب های شادی را در کنار خانواده و دوستان تان در آب های زلال جزیره کیش سپری کنید. در این کشتی ها در کنار موزیک زنده ای که اجرا می شود , شام خود را صرف می نمایید.

همچنین در برنامه کشتی های تفریحی کیش جنگ های شادی نیز توسط هنرمندان خوب جزیره اجرا میشود. با رزرو تور کشتی تفریحی بی شک شب های لذت بخشی را در یک سفر دریایی شبانه خواهید داشت.

اگر به ماهیان و آبزیان زیبای آب های شور علاقمند هستید می توانید با خرید بلیط کشتی آکواریوم ساعات شاد و لذت بخشی را در کیش داشته باشید.

در این کشتی ها شما را به مکان هایی از دریا خواهند برد که دارای انواع گونه های دریایی زیبا می باشد که میتوانید با انواع ماهی های آب شور و سایر آبزیان آشنا شوید. همچنین در این کشتی ها نیز برنامه موزیک و شادی برقرار است.
تور کشتی های تفریحی کیش
تور کشتی های تفریحی یکی از تور هایی است که ما در سایت تخفیف کیش گردی برای شما عزیزان ارائه می دهیم. شما می توانید با توجه به علاقمندی های تان هر کدام از تفریحاتی که تمایل داشتید را در این سایت با تخفیف خرید نمایید.

همچنین برای اطلاع از قیمت کشتی های تفریحی می توانید وارد هر کدام از آیتم ها شوید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.